OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OG SVAR FRA 3WAVE.DK

Kunder skal læse ansvarsfraskrivelse og betingelser gældende for 3Wave.dk

Digitale produkter
Betaling

“Hvordan jeg jeg som kunde betale for et bestilt produkt fra 3Wave.dk”?

Svar: Der kan indtil videre kun betales med direkte bankoverførelse.

Hjemmesider

“Er det kunden der har ansvaret for at det bestilte webhotel og domænenavn betales via webhotellet”?

Ja det er det. Kunden skal så videresende de kontoinformationer de modtager fra webhotellet til 3Wave.dk så der er adgang til at installere Open Source CMS WordPress.
Når der er installeret WordPress, oprettet emails (efter kundens behov og udmeldinger) og hjemmesiden er oprettet efter kundens udmeldinger, samt at kunden er tilfreds med det leverede produkt så sletter 3Wave.dk de fremsendte kontoinformationer, medmindre det aftale ar du/I har behov for at 3Wave.dk fremover står for opdateringer af hjemmesiden.

“Kan jeg som kunde til en hjemmeside-løsning fra 3Wave.dk vente med at fremsende koderne til webhotellet i et ½ år” ?

Svar: Nej. Koderne til webhotellet skal fremsendes til 3Wave.dk umiddelbart efter oprettelsen af webhotellet.
Det er fordi at 3Wave.dk vil i gang med at levere den af kunden bestilte hjemmeside-løsning hurtigst muligt.

“Hvem har ansvaret for at udmelde hvilke krav og specifikationer der er til en af 3Wave.dk bestilt og betalt hjemmeside”?

Svar: Det har kunden selv. 3Wave.dk vejleder og rådgiver efter bedste evne, men i sidste ende er det kunden der har ansvar for at udmelde ønsker, krav og forventninger til den af 3Wave.dk bestilte hjemmeside.
Der ydes gratis vejledning og rådgivning i 2 timer.
Derefter er der tale om en IT-support løsning som der skal betales for.

“Hvem har ansvar for at der leveres indhold (tekster, overskrifter, fotos/grafik) til en bestilt hjemmeside-løsning fra 3Wave.dk”?
Svar: Det har kunden.

“Kan jeg som kunde til en bestilt og betalt hjemmeside-løsning fra 3Wave.dk vente med at fremsende indholdet til hjememsiden i flere måneder”?

Svar: Nej. Indhold til den hos 3Wave.dk bestilte hjemmeside skal leveres i færdige udgaver indenfor 1 måned = 30 dage.
Er der mindre fejl i de fremsendte tekster så kan de hurtigt rettes til, MEN det er som kunde dit ansvar selv at sørge for at gennemlæse og godkende de materialer der skal anvendes på hjemmesiden inden de sendes til 3Wave.dk

IT-undervisning og IT-kurser

Det er normalen at der betales for IT-undervisning når den er udført.
Det er derfor forventeligt at kursusaktører først betaler for ydelsen når den er leveret.

Google-kort

“Hvordan får jeg som kunde adgang til det bestilte og betalte Google-kort udarbejdet af 3Wave.dk”?

Svar: Du får tilsendt koderne/linket til det Google-kort der er bestilt. Google-kortet kan indlejres på hjemmeside, og sendes via link/indsættes som link til kortet via hjemmesider/blogs og sociale medier.

Utilfredshed

“Hvis jeg som kunde til et bestilt og betalt produkt fra 3Wave.dk er utilfreds med den leverede løsning, hvad kan jeg så gøre ved det”?
Svar: Du har som kunde selv ansvar for at udmelde din evt. utilfredshed med et af 3Wave.dk leveret produkt.
Første naturlige skridt er at sende en email til 3wave.dk hvori der redegøres og beskrives hvad utilfredsheden består af, – 3Wave.dk vil derefter vurdere det skrevne og derefter kontakt kunden med et svar.

“Er jeg som kunde hos 3Wave.dk ikke omfattende af gældende forbrugerlovning” ?

Svar: Jo det er du – mine betingelser og ansvarsfraskrivelser undtager ikke for at gældende love og regler skal overholdes. Det er forbrugerloven, købsloven o.l.

Onlinekurser

Online-kurser betales forud. Kursisterne har adgang til online-kurset i 180 dage.

“Må jeg som kursist til et online-kursus videredistribuere kursusmaterialer i nogen form eller art”?

Svar: Nej. Sker det krænkes ophavsretten og det vil kunne medføre et erstatningskrav j.f. gældende lov om ophavsret.

Oplæg

“Skal der betales forud for oplæg der afholdes af 3Wave.dk” ?
Svar: Ja.