3WAVE.DK KAN IKKE HOLDES ANSVARLIG FOR FØLGENDE FORHOLD:
- At kunder IKKE har læst og forstået denne ansvarsfraskrivelse: Har du som kunde forståelsesproblemer så kontakt 3Wave.dk
- Kunder der ikke betaler for oprettelsen af det bestilte webhotel i.f.b.m. udarbejdelsen og bestillingen af en hjemmeside-løsning fra 3Wave.dk
- At kunder ikke kan huske deres adgangskoder til det oprettede webhotel i.f.b.m. med leveringen af en bestilt hjemmeside-løsning
- At kursister ikke kan huske deres adgangskoder og brugernavn til Google-konto eller til deres emails
- At hjemmesiden for 3Wave.dk skulle blive hacket af skumle typer – der er installeret sikkerhedsordninger på 3Wave.dk..(det formidles af sikkerhedshensyn ikke hvilke)
- At kunder sender personfølsomme oplysninger henover et usikkert netværk til 3Wave.dk
- At kursusaktører der har bestilt et IT-kursus hos 3wave.dk ikke har sørget for at stationære PC-ere til kursisterne er holdt opdaterede – det ansvar ligger hos kursusaktøren: Jeg er ansat som underviser og IKKE som PC-fejlfinder
- At trådløst internetforbindelse hos kursusaktør ikke fungere: Det ansvar ligger hos kursusaktøren/-ene
- At kunder der har bestilt og fået leveret en hjemmeside-løsning fra 3Wave.dk efterfølgende forventer at det hele skal laves om uden beregning: DU har som kunde hos 3Wave.dk et ansvar for at udmelde hvilke forventninger og krav du/I har til det hos 3Wave.dk bestilte hjemmeside
- At kunder ikke søger for at deres domænenavn bliver fornyet: Det er ikke min opgav at sikre at kunderne husker at gøre det og husker at betale for det: Alle kunder vil modtage en email om det i god tid via webhotellet
- At der foreligger Force Majure forhold som krig/sygdomme/ og at offentlig transport (Læs DSB) bryder ned fordi der falder lidt sne, eller ligger efterårsblade på skinnelegemer eller er nedfaldne køreledninger og aflysninger af tog der medfører at jeg som underviser ikke kan møde frem i tid til undervisning (der stævner jeg så DSB)
- At kunder IKKE har læst denne ansvarsfraskrivelse og de gældende forretningsbetingelser for 3Wave.dk
- At kunder der kontakter 3Wave.dk via email der har adresser der ser FOR mærkelige ud ikke blive kontaktet:
3Wave.dk henvender sig udelukkende til det Danske marked - At kunder der ikke besvarer gentagne henvendelser fra 3Wave.dk til sidst ikke kontaktes igen
- At potentielle kunder har forventninger om mange timers gratis IT-rådgivning før de beslutter sig for om de vil bestille et produkt hos 3Wave.dk eller ej: Der er en øvre grænse for den gratis IT-rådgivning og support der ydes
- At kursisterne til mine kurser om Google-produkter ikke vi oprette en Google-konto der er nødvendig for at de kan være med i undervisningen: Det fravælger de selv- og de tager selv konsekvensen af deres fravalg
- At kursister til onlinekurser eller min IT-undervisning ikke forstår Dansk: Løsning = meld dig til et Dansk kursus 🙂
- At kursusaktører der er blevet kontaktet og som har ytret interesse i/om IT-undervisning ikke er til at komme i kontakt med gennem et længere tidsrum: Er det tilfældet afbrydes samarbejdet
- Uforudsete tekniske problemer der medfører at kunder har problemer med et eller flere bestilte produkter:
Kontakt straks 3Wave.dk og jeg finder en løsning på det - At de IT-produkter som jeg tilbyder undervisning om “går ned” eller ikke er tilgængelige: Det ligger udenfor 3Wave.dk’s ansvarsområde
- At der sjuskes med personfølsomme oplysninger fra kursusaktører som har bestilt 3Wave.dk til at udføre IT-undervisning for dem: De skal have en DPO hvis der er tale om f.eks aftenskoler
- At en kunde til et onlinekursus fra 3Wave.dk har tekniske problemer med eget IT-udstyr eller egen internetforbindelse
- At en kunde til et onlinekursus spilder varm kaffe/te/gløgg ned af sig selv
- At Youtube ikke er tilgængeligt
- At der falder en komet eller satellit ned i hovedet på en kunde: 3Wave.dk kan ikke holdes ansvarlige for rumskrot